close



貓王
在我的心裡面他是永遠的巨星
雖然8月16日他已逝世30年(那時我也還沒出生)

但就是非常的愛這首歌咩
百聽不厭囉


ALWAYS ON MY MIND

Maybe I didn't love you quite as good as I should have

Maybe I didn't hold you quite as often as I could have

Little things I should have said and done

I just never took the time

You were always on my mind

You were always on my mind



Maybe I didn't hold you all those lonely, lonely times

And I guess I never told you

I'm so happy that you're mine

If I made you feel second best

I'm sorry, I was blind

You were always on my mind

You were always on my mind



Tell me, tell me that your sweet love hasn't died

Give me, give me one more chance to keep you satisfied 永在我心中



也許我沒有好好的愛你

也許我不常擁抱你

每一件該說、該做的事

我從沒有花時間去做

但你永遠在我心中

你永遠在我心中



在寂寞時光裡,我也許沒有擁抱著你

我想我從沒告訴過你

我很高興你屬於我

如果我讓你感覺不是最好的

抱歉,我是盲目的

但你永遠在我心中

你永遠在我心中



告訴我,你那甜美的愛尚未逝去

再給我一次機會來滿足你

arrow
arrow
    全站熱搜

    galant0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()